دوست داشتن..
آسمون همیشه ابری نیست
دریزه کوچولو
درباره وبلاگ


..دریزه دختریست که ناپلئون عاشقش می شود و با هم قرار ازدواج می گذارند اما ناپلئون اورا ترک کرده و به دنبال قدرت می رود.... دریزه در نهایت با مردی ازدواج می کند که بعد ها در مقابل ناپلئون می ایستد... دریزه دختریست که ناپلئون هنگام تسلیم شدن شمشیرش را به او تسلیم می کند! .......................... .......................... سلام به دوستای گلم که هیچوقت فراموشم نمیکنن البته یه سلام هم خدمت بی معرفتا بکنم که کم به ما سر میزنن خب بگذریم خواستم بگم که این وبلاگ رو برا دل خودم ساختم دوس دارم شما ها هم با نظراتون منو همراهی کنین .......................... .......................... اگه بیامو ببینم عزیزایی که لینکن به ما کم لطفی کردن و فراموشمون کردن با کما پوزش حذفشون میکنم البته ناراحت نشینا شما هم دوس جونای من هستین .......................... دوستون دارم(ماهک)

پيوندها
آیزنهاور
نی نی 1371
سمیرا جون
داداش شاهین
مریم جون
داداش آرمین
معصومه جون
شادی جون
داداش هاشم
فاطمه جون
آیدا جون
بیمه پارسیان
دلنوشته داداش مسی
اخبار روز دنیا(پرستو جون)
من تو او
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دریزه کوچولو و آدرس moonlight.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 789
بازدید کل : 128594
تعداد مطالب : 28
تعداد نظرات : 230
تعداد آنلاین : 1


كدهای جاوا وبلاگ






موضوعات
عکس

نويسندگان
ماهک

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
11 آبان 1389برچسب:, :: 1:10 :: نويسنده : ماهک

 

 

دوست داشتن تمثیلی از نفس کشیدن من است

سزاواری من در زندگی

 شایستگی ام دربودن...!

اگر سزابود چنان در آغوش کشم

که یکی گردیم در آن پیکر

نه من دلتنگ می شدم نه او

می گریخت!... 



نظرات شما عزیزان:

مسی
ساعت19:44---19 آبان 1389
دوست داشتن تمثیلی از نفس کشیدن من است
قشنگ بود ایول


پرستو نور
ساعت10:23---16 آبان 1389
يه پيشنهاد ماهك جون سعي كن با كسايي تبادل لينك كني كه وبلاگشون كامل باشه به نظرمن تبليغاتم تو وبلاگت نزار حتي اگه برات درامد داشت چون هركي وارد بشه تبليغات مانع از تمركز روي مطلبات مي شه البته نظر شخصيه منه مي بخشيد ها حمل بر دلسوزي بزار عزيزم

mahdi
ساعت10:18---11 آبان 1389
با سلام دوست عزیز

اگه خواستی از وبلاگت در آمد خوبی داشته باشی به وبلاگ من بیا و در قسمت بالای وبلاگ یک سایت گذاشتم که فکر کنم از همه ی سایت های کسب در آمد بهتره.ثبت نامشم رایگانه .
اگه سوالی داشتی در قسمت نظرات بزار تا جوابت رو بدم.
راستی جهت حمایت از ما رو تبلیغات وبلاگ من فقط یدونه کلیک کن .
اگه تو سایت ثبت نام کردی خبر بده بیام رو تبلیغات وبلاگت کلیک کنم .


ZORRO
ساعت9:14---11 آبان 1389
هزار گل تقدیم به آینه شکسته ای که لبخند تو را هزار بار تکرار میکند . . .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: